måndag 19 januari 2009

För tillfället är det fullt upp med att planera kurserna i
"KORT-MAKERI"
Alla hjärtans dag-tema  
1 februari 14.00 (FULLBOKAD)
8 februari 14.00

Påsk & vår-tema
5 april 14.00

För mer information och anmälan (om Ni inte kan komma till butiken) kolla in min hemsida. KLICKA HÄR!

Så klart också att färdigställa de beställningar som gjorts hittills. 
Sen är det tid att börja med vår och sommar-kollektionen! 
Det blir mer sött än nött, i glada färger och ljuva toner blandat med det vita och skavda som jag är så svag för. Våren har ju mycket spännande att se fram emot, mors-dag, konfirmation, dop, bröllop, student och sen alla födelsedagar. 
Jag ska göra mitt bästa för att fylla upp min lilla butik med presenter som passar just till den du ska fira!

Välkommen att kika in när det passar, jag har öppet:
TORSDAG 15-18
FREDAG 15-18
LÖRDAG 11-16

Varmt välkommen!



Pulsvärmare, vintervita med virkade blommor, pärlor och knappar.



Krackelerad cremefärgad kruka med handgjord skylt i återvunnet trä, dekorerad med texten:
"Finns det hjärterum så finns det stjärterum"

Inga kommentarer: