fredag 20 mars 2009

Äkta kärlek är det tyngsta som finns

Det här inlägger vill jag tillägna någon som har en speciell plats i mitt hjärta. Någon som får mig att skratta, som jag har svårt att slita blicken från och längtar efter varje dag!
Någon som är så god att jag skulle kunna mumsa i mig allt som har med personen att göra. 
Det är inte alla som finner den stora kärleken men det hoppas jag att jag har gjort, trots vardags-duster som tär så är vi två ett. Dessutom så tror han på mig, han älskar mig för den jag är och får mig för det mesta att må så mycket bättre. Även om jag allt för sällan säger det... 
(vi är nog alla bäst på att påpeka det som INTE är bra)

Jag tillägnar detta inlägget till min Henrik
För evig kärlek, som jag inte tar för given, utan uppskattar varje dag att jag har funnit!

Inga kommentarer: