tisdag 30 juni 2009

Tack!
Redan över 5000 besökare på min blogg, det är ju fantastiskt! Jag blir alldeles sprudlande glad över både antalet besök och alla snälla kommentarer, det betyder verkligen mycket, jag har inte ord nog att beskriva min tacksamhet! Tack alla ni som kikar in då och då för att följa min vardag och mina drömmar i pysslets outgrundliga värld!

Just nu kan jag inte sluta tänka på detta vansinnigt vackra, gamla trä-locket. Det var rätt så rangligt så som lock till den stora trälådan jag fyndade på loppis i början av sommaren vill jag inte ha den. Men vackert var det, som en oslipad diamant... Med min favoritfärg och lite kärlek från sandpappret så är den underbar!!!

Jag tror bestämt att jag ska måla någon textlocket, men vet inte hur, vad eller till vad jag ska ha den, det återstår att se... Visar i vilket fall resultatet när det är klart!

På samma loppis hittade jag dessa små krokar, målade dem (som med allt annat). Får se om de passar till att hänga kökshanddukar på i köket, eller om jag ska sälja dem i butiken.


Även om värmen tycks ha gjort mig lite långsammare med tänkandet och tillverkningen så har jag iallafall hunnit måla mig två skyltar till mitt eget kök. Det blev så mysigt hos mamma och pappa när de fick upp sina skyltar så jag blev tvungen att ge mitt kök samma lyft!
Jag har två hög-skåp, ett gammalt "bak-skåp" och ett "skafferi"

Så här blev resultatet:


Sådana här skyltar gör jag på beställning, de kostar 245 kr +frakt.

2 kommentarer:

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Så söa så!!

Fin lucka..kan tänka mig med nån vacker text på!!!

Ha det fint goa du:)

Kram Millan ♥

hagagården sa...

Å så fin lucka du har fått tag på,blir säkert underbart fint med text på,fina krokar också.
kram o ha det så gott
ninni