söndag 17 maj 2009

Klara, färdiga, gå!
Japp, då var den klar, igen, den lilla söta barnsoffan. Med rätt text och allt ;)





Guldkorn bland struntsaker
Lycka ända in i själen, när jag hittade denna symaskinslådan på en närliggande årlig vår-loppis. I stod en BLY-TUNG gammal symaskin, som jag faktiskt inte ens har provat om den fungerar än... Men det var ju lådan som var det väsentliga kapet! Målade den direkt när jag kom hem, och har både hunnit slipa och dekorera den när jag ändå haft målar-grejerna fram-stökade i vardagsrummet. (Är verkligen i stort behov av en verkstad!)




Jag tror jag ska behålla detta vackra guldkorn och använda som förvaring till min egen lilla symaskin, men jag har inte helt bestämt mig än... Om jag behåller alla dessa udda underbara saker får jag ju inte ha dem nere till försäljning i min butik...
Å, andra sidan är butiken ganska så full-proppad just nu så kanske kommer inte denna väskan plats, så det är nog bäst jag lägger vantarna på den ett tag när jag tänker efter!

Tack för din tid!
Kram 

2 kommentarer:

Lena sa...

Vilken underbar väska! Förstår verkligen att du vill behålla den själv och det tycker jag att gör du rätt i i så fall. Kram

Therese sa...

Jätte fin verkligen