söndag 10 maj 2009

Ny skylt...
...som visar vart jag har min butik!

Min butik är ju väldans liten, och det är många ting på litet utrymme, inga uppradade produkter i 10-tal på en hylla -utan oftast en av varje, helt unika och personliga saker som jag hoppas att just du ska uppskatta!



Sött litet pott-skåp!
Passar som tex nattduksbord. Vitt och vackert shabbat med antiksilvriga knoppar. En låda upptill och en lucka nedtill. Grå text handmålad som dekoration. Ett franskt hotellnamn och adress på ovansidan, och ett nummer på luckan.



Mått: Bredd 45 cm, djup 37,5 cm och höjd 73 cm
Pris: 780 kr


Vackra urnor...
...i gjutjärn, vitmålade och slipade. De är ganska små, men blir riktiga pärlor i hemmet!

Pris: 140 kr


Gammal trådspole i trä
Visst är den vacker? Jag fick två stycken av min moster som hittat dessa guldkorn på loppis! Efter lite slipning, målning och mer slipning ser de riktigt charmiga ut, och de är dessutom väldigt praktiska för trådnystan som annars gärna trasslar ihop sig med varann i baljan jag förvarar mina i...

Dessa är inte till salu, men jag ville ändå visa för att inspirera lite!



Tidlös evighetskalender
från Jeanne D´Arc har jag i butiken.


Väldigt vackra och dessutom praktiska. Utsidan är utsmyckad med änglar och text på ett naturpapper, och insidan innehåller inga veckodagar så den passar utmärkt för att skriva upp återkommande händelser, födelsedagar, bröllopsdagar osv!

Pris: 195 kr

1 kommentar:

mamma Eva sa...

ja du, urnorna blev fantastiska! puss