onsdag 13 maj 2009

Shabby chic:ad resväska
Hittade en barn-resväska på en av mina favvo-loppisar, förvandlade den med hjälp av lite färg, slipning och dekor till en riktigt charmig väska. Har väntat på att få visa den men den har varit lite mer tidskrävande än jag räknat med, men det var ett jobb väl värt, för den blev riktigt söt! Perfekt att skapa ett vackert stilleben i, eller att lägga guldpengar i och ge som present, eller varför inte hänga i ett spetsband med klädnypor och sedlar eller lotter i till någon jubilar... Idéerna är många och det är bara ändamålet och fantasin som sätter gränserna!

Före:
Efter:
Text: "Ab Imo Pectore" (Betyder "Av hela mitt hjärta")



Enda väl värt att veta är att det enda spännet inte fungerar.
Pris:  420 kr


Jag vet inte om det är den obeskrivligt underbara doften av våran hägg här utanför, eller om det är de ljusrosa, och ljuvligt vita blomsterknopparna i äppelträdet som inspirerar mig, men trots värken som är ganska ihärdig just nu så sprudlar jag av nya idéer och jag hoppas det håller i sig så jag fortsätta bjuda på nytt här på bloggen i samma takt som det varit senaste tiden!

Hörs och ses! 
Vårkramar Helen

Inga kommentarer: