lördag 13 juni 2009

Present-tips!
Visst bidrag med pengar till olika aktiviteter och önskemål är ju en praktisk present men ack så trist att både få, och ge bort ett platt kuvert... Därför har jag ett litet tips! Köp en söt ask, eller slå in en liten låda med fint present-papper, eller varför inte ta en vacker glasburk? Rulla ihop sedlarna (välj en mindre valör så det blir fler) knyt med ett snöre kring varje rulle och lägg i asken. Med lite cellofan runt alltihop så blir det en kanonfin present! Mycket trevligare än ett vanligt vitt kuvert! Eller hur?



Kalasmysig 8-åring!
Min kusin Kalle, är en av de goaste ungarna jag vet, han gillar att få ett hemmagjort kort till sitt paket. Förra året hann jag inte göra och då blev han lite besviken, så nu har jag lagt ner lite extra krut på just kortet i år!

Hoppas du prickar katterna (eller syrran) med den gigantiska vatten-pistolen, Kalle!

Inga kommentarer: