lördag 13 juni 2009

Vänligen stör ej, arbete pågår ;)
Nej, stör mig gärna, var bara en kul rubrik. 
Att få sitta och pyssla och plocka bland alla favoritsaker är verkligen ett bra tidsfördriv, och mindre tid att tänka på vilket tungt liv det är bitvis...

Därför blir jag väldans glad när jag får lite uppdrag att ordna presenter eller små heminredningsdetaljer till nära & kära och okända vänner med för den delen...





En lite större beställning har jag jobbat med senaste tiden, visst tar det tid, men det är så roligt att få beställningar. Var dag är jag en bit närmare att bli KLAR med just denna beställningen. 

Allt framme för att börja pyssla...


Bit för bit, tråd för tråd... Här bjuds en liten tjuvtitt på en -inte riktigt färdig än- städgumma till "Butik UNIK"!
Snart kommer det färdiga resultatet och då är det värt alla minuter och timmar, när man ser vilka små söta varelser som vuxit fram från en bit tyg men hjälpa av en symaskin och två händer!


Här är en till liten smygkik...

Kära Malin, snart kommer nästa leverans och då bjuds det på både sytt i pastell och resterande skyltar!
Den som väntar på något gott... 
Får snart en riktig "gottegris"   ;)

4 kommentarer:

Englavitt sa...

Gillar verkligen kortet...där blir Eivor glad kan jag tro...

Din städtant kommer ju att bli toppen...så även Gottegrisen!!!

Jag är verkligen glad att jag har hittat din blogg bland alla som finns...

Kramen...Lee

IL sa...

Hej!
Villken fin blog du har.
Jag blir värkligen glad:-) av det du gör.

lina sa...

Vilka uuunderbara grejer! Helt fantastiska!
Kommer garanterat besöka din affär nästa gång jag är i krokarna!

Unknown sa...

Dra mej baklänges!!!!.... vilka underbara saker du sytt till mig!! =) Färgen på grisen är ljuvlig!!! Hjälp...Va jag har missat inlägg på din sida!! Har haft näsan i min bokföring denna veckan konstant..deklarationen skulle in i dag!! =/

Låter inte kuligt att du har mått sämre denna veckan!! Kan regn vädret påverka dig lite oxå mån tro?? =/

Önskar att jag kunde lätta bördan för dig vännen!! Håller med dig fullständigt om hur viktigt det är att tänka på hur bra man egentligen har det!! =)

Många natti natti kramar Malin